رویدادها آرشیو خبر ها
ترکیب رویایی آلگری برای یوونتوس در فصل آینده چیست؟

ترکیب رویایی آلگری برای یوونتوس در فصل آینده چیست؟

طبق گزارش‌ها، ماسیمیلیانو آلگری در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ترکیب 4‐3‐3 با پل پوگبا، آنخل دی ماریا و احتمالاً نیکولو زانیولو در فصل 23‐2022 است.

 

بیانکونری در تابستان امسال پس از یک فصل ناامیدکننده دیگر برای بهبود ترکیب خود تلاش می کند. آلگری می خواهد یوونتوس در فصل آینده به مدعی معتبر قهرمانی تبدیل شود، بنابراین مدیریت باشگاه سخت تلاش می کند تا تیم را تقویت کند.

 

تیم ماسیمیلیانو آلگری به چند بازیکن جدید چشم دوخته است و دو هدف اصلی آنها یعنی پوگبا و دی ماریا در آستانه پیوستن هستند. آنها همچنین تلاش خواهند کرد تا بازیکنان برتر دیگری از جمله زانیولو، کالیدو کولیبالی یا برمر را به خدمت بگیرند.

 

طبق گزارش La Gazzetta dello Sport، آلگری ایده روشنی از ترکیب احتمالی یوونتوس دارد. سرمربی یووه می خواهد از ترکیب 4‐3‐3 با تعداد زیادی خرید جدید در ترکیب اصلی استفاده کند.

 

در جلو، دوسان ولاهوویچ همچنان مرد کلیدی خواهد بود، اما این بار او دی ماریا و یکی از زانیولو یا کیزا را در کناره ها خواهد داشت.

 

در خط میانی، پوگبا قرار است به همراه مانوئل لوکاتلی یا زکریا به مرد اصلی آلگری تبدیل شود. یوونتوس به دنبال یک رجیستا جدید است و لئاندرو پاردس از پاری سن ژرمن توسط باشگاه زیر نظر گرفته شده است.

 

در دفاع، در صورت جدایی ماتییس ده لیخت، آلگری دوست دارد که تیمش یک نفر از میان کولیبالی یا برمر را به خدمت بگیرد، اگرچه مدافع ناپولی گزینه شماره 1 او باقی می ماند. بونوچی، دانیلو و الکس ساندرو با وویچ شزنی خط دفاعی را تکمیل خواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی یوونتوس در فصل آینده به شرح زیر است:

 

یوونتوس (4‐3‐3) : شزنی، دانیلو، بونوچی، کولیبالی/برمر، الکس ساندرو؛ پوگبا، پاردس، لوکاتلی/زکریا؛ دی ماریا، ولاهوویچ، کیزا/زانیولو.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: